Sabunda Damga Önemlidir

İnsanlar sabunda önce kokuya sonra içeriğe bakıyorlar. Ben niyeyse önce damgasına bakarım.

Bir sabunun 40 günlük kuruma süresi vardır, her bir sabunu tek tek aklımda tutamayacağımdan kullanıma hazır olacağı günün tarihini sabunlara damgalarım.

İkinci olarak da o günkü keyfime göre kolleksiyonumdaki damgalardan biriyle sabunumu süslerim. Vakt-i zamanında görüp vurulduğum hint damgalarını çok uzun zaman aradım. Hala da bulabilmiş değilim.

saldeseni

Devamı için şu aramayı öneririm: Hint İşi Damgalar

İlk zamanlar tamamen kendi uğraşmalarımla damgalar uydurdum. Lastik mühür yapanlara başvurdum, akrilikçilere ricacı oldum. Ceviz ağacından oymalar yapan bir ustaya denk geldim instagramda.. İzah mizah ona da bir baskı yaptırdım. En son 3D damga bile yaptırdım!

Sonra Tokat yazmalarını aklıma düşürdü bir arkadaş, onlar da ahşap baskı yapıyorlar, aa tam aradığım şey.

Böylece usta yazmacı ve eğitici Hacer hanıma ulaştım. Kullandıkları damgaları oğlu yapıyormuş. İki kere sipariş verdim. Çok da memnun kaldım. Ayrıca kendisinden aldığım ham bez üzerine baskılı çarşaf takımlarım da marka marka pamuklu çarşaflarımdan vazgeçirdi beni. Evdeki tüm yatak tekstilini teker teker değiştireceğim.

Derkeen, aradığım baskıları yapan biri çıktı. Baskı Kalıbı

Facebook üzerinden ulaştım ve birsürü bir sürü kalıp aldım :))

Oh yahu..

Bir Cevap Yazın

